Предоставено от Blogger.

Призив към Златният Пламък на Просвещението


Прекрасен Златен Пламък на Просвещението, извиращ от сърцето на Бога във Великото Централно Слънце!
Аз моля Бог и Богинята майка да бъдат в сърцето, разумът и душата ми.
Аз те моля Златен Пламък - изпълни моята същност с прекрасните флуиди на Просвещението, изливай светлината си непрекъснато и безкрайно, докато всички недостатъци на моето съзнание не бъдат трансформирани и доведени до божествено съвършенство.
О, Пламък на Светлината - блестящ и лъчезарен!
О, Божествен Пламък, по-удивителен няма от теб!
Фонтан на Мъдростта, извиращ през цялото време!
Вземи ме там, където е Слънцето на всички слънца!
Ела при мен с цялото си величие!
Изпълни животът ми с чудесни открития!
Гори в мен, Лъч на Просвещението!
Аз избирам пътят към Бог, като разкривам огънят на моето сърце.
Аз провъзгласявам, че Аз съм проявление на Бог!
Аз заявявам, че съществува могъща Река от Сияеща, Златна Светлина на Просвещението!
И тя тече през мене!
И Аз самият се явявам тази Река на Златното Спокойствие, Мир и Хармония!
Аз обявявам, че моето изчистено съзнание,
моята същност и моят живот
се изпълват със Светлина 
и се приютяват в ръцете на Любовта!
Целият Свят, в който живея е пълен със Светлина, изпълнен с Любов 
и Успехът ще бъде винаги и навсякъде с Мен!
Аз провъзгласявам своята лична Победа, защото Аз излъчвам божествената енергия на Любовта и Просвещението!
И тази енергия изпълва всяка моя клетка!
И тази енергия Аз изпращам на всеки мъж, жена и на всяко дете на Планетата!
Защото Аз съм проявление на Бог!


повтаря се 3, 5 или 7 пъти


Този призив може да се използва при обучение и усвояването на нови знание, умения, способности. Разширява шеста чакра, води до изграждане на връзка с Вашите Висши тела, до контакт с енерго-информационната банка на Астрала (т.нар. "Акашови записи"). 
Използвайте го преди изпити и когато е необходимо усвояването на голям обем информация за кратко време.
Светлина, Любов и Просвещение!
Сен Жермен

0 коментара:

Публикуване на коментар